Ervaringsverhalen
"Vinden ze het een vies werkje of zien ze er het nut niet van in?"
"Doe het mensen, doe het gewoon."
Ik twijfelde nog even of ik de enveloppe weg zou doen…
"Je kunt het gewoon thuis doen, op een moment dat je zelf uitkomt."
Ik ben geen fan van poep, maar wie is dat wel?